Tilbage til hovedsiden
Søgning

Service og support

Sharp
Hotline:
Tlf.: 89 88 63 17
Mail: service.dk@umc-service.eu


RMA Formular
  • Må kun udfyldes af forhandler
    Alle felter med * skal udfyldes.

    Inden du udfylder RMA formularen, bør du gøre dig bekendt med betingelserne for RMA jf. vores handelsbetingelser. Ved enhver form for fejlmelding skal følgende procedure overholdes for at sikre en hurtig og korrekt ekspedition:
    • Fejlbeskrivelser som defekt, død og lign. accepteres IKKE.
    • CURIO behandler anmodningen om RMA ud fra gældende handelsbetingelser.
    • Ved indsendelse/indlevering skal kopi eller original af RMA formularen vedlægges/medsendes. Undlades dette, vil det forsinke RMA ekspeditionen.
    • RMA-nummeret er gældende i 5 dage fra udstedelsen og fristen kan ikke forlænges.
    • Ved pickup service gældende for 32” og opefter anføres afhentningsadresse nederst.

    Gebyrer
    For uberettiget reklamation, dvs. reklamationer hvor varen er uden fejl, pålægges et undersøgelsesgebyr på kr. 499,- ekskl. moms pr. uberettiget reklamation. Hertil tillægges fragtomkostninger ved returnering. I de tilfælde, hvor CURIO ikke selv foretager test af det anmeldte defekte produkt, vil CURIO viderefakturere leverandørens gebyrer samt pålægge et håndteringsgebyr på kr. 160,-.
Forhandler login
Glemt password? Skriv til os.

Nyheder

11.
okt
Nyt Sharp line-up
CURIO har igen fuldt Sharp sortiment Læs mere her ...